طراحی آزمایشگاه سیار

تماس با کارشناسان بخش مشاوره: 09106166803

طراحی آزمایشگاه سیار

 

 به هر نوع از آزمایشگاه های قابل حمل اطلاق می گردد که برای استفاده های عموما بحرانی (جنگ،سیل، زلزله، آتش سوزی، فرسایش، بیماری و …)اورژانسی و یا تحقیقاتی و توسعه ای بر روی خودرو ها، ریموک ها(کشنده)، کانتینر ها و یا به صورت هلی بورد(قابل انتقال بوسیله بالگرد) ساخته و تجهیز می گردند. لازم به ذکر است آزمایشگاه های سیار میتواند دائمی بوده و در دراز مدت به خدمت رسانی مشغول باشند که به لحاظ صرفه اقتصادی و نیز راحتی کاربر شرایط مناسبی را ایجاد می کند. ضرورت و مفید بودن این تجهیزات فراتر از شرایط بحرانی است و در شرایط عادی نیز برای امور اورژانسی، تحقیقاتی و توسعه ای کاربرد دارند که این خود لزوم پیش بینی تجهیزات و ارائه قوانین لازم بر تهیه و تولید آن را برای کشور های پیشرفته و در حال توسعه عیان می نماید.

آزمایشگاه های سیار هلی بورد ، سیستم های سیاری هستند که برای انتقال سریع در شرایط بحرانیِ خاص با بالگرد، آماده و تجهیز شده اند. محل انتقال این نوع آزمایشگاه ها می تواند دورافتاده, صعب العبور یا عادی و به صورت پشتیبانی باشد. مفید بودن این نوع از ساختار ها در تنوع نحوه انتقال آنها، سهولت دسترسی، پاسخگویی سریع در شرایط حساس و قابلیت های ویژه ای است که برخوردارند. مخصوصا که حوادثی همچون سیل ، زلزله، آتش سوزی ، بیماری، شرایط بحرانی مناطق صعب العبور و مانورهای نظامی دور از ذهن مدیریت بحران نیست و طریقه های مختلف و چند منظوره امداد رسانی و پشتیبانی از نیاز های پیش روست و در اقبال عمومی قرار دارند. بدیهی است برای قابلیت های ویژه قوانین ویژه ای هم برای ساخت و تولید مد نظر قرار میگیرد.

مشاوران کار آزموده مجموعه استاندارد آزما آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات مشاوره و ساخت و طراحی آزمایشگاه سیار به شما عزیزان اعلام می دارند.

جهت سفارش  ساخت مجموعه های سیار می توانید به آدرس اینترنتی www.car1group.ir مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی آزمایشگاه سیار با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مشخصات آزمایشگاه سیار
قوانین آزمایشگاه سیار
فهرست