مشاوره در تهیه تجهیزات آزمایشگاهی

هر صنعت یا واحد تولیدی با توجه به فعالیت کاری خود، نیاز به یک واحد آزمایشگاهی دارد که بر روی تمامی مراحل، از لحظه ی ورود ماده ی اولیه به واحد تولیدی تا خروج محصول نهایی از درب کارخانه، نظارت بر کنترل کیفیت داشته باشد. در واقع واحد آزمایشگاهی همانند هسته مرکزی واحد تولیدی محسوب می شود و کیفیت محصولات خروجی از واحد تولیدی، مسئولیت واحد آزمایشگاهی می باشد.

قبل از تاسیس و راه اندازی آزمایشگاه، بهتر است با مشاوره گرفتن از یک مجموعه ی معتبر و دارای سابقه درخشان، قدم های اولیه برای تاسیس آزمایشگاه را به درستی بردارید. از این رو وجود مشاوره های علمی، نوآورانه و اقتصادی برای راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه، گامی موثر به منظور ارتقا و تمایز مجموعه می باشد. مجموعه استاندارد آزما مفتخر است به سابقه ای درخشان در زمینه مشاوره تجهیز آزمایشگاه مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی.

بدون شک تمامی اشخاصی که در آزمایشگاه (صنعتی یا تحقیقاتی) فعال هستند با تجهیزاتی روبرو شده اند که سال ها بدون استفاده و کارایی در گوشه ای از آزمایشگاه قرار گرفته و علاوه بر هزینه، فضایی را به خود اختصاص داده است.از گذشته محققين مراكز صنعتی، دانشگاهي و پژوهشي همواره از كمبود تجهيزات آزمايشگاهي با کیفیت گله مند هستند. عدم شناخت کافی به تجهیزات و کارایی هر دستگاه می تواند مهمترین دلیل آن باشد. شرکت های فروش در سال های اخیر رشدی قارچ گونه داشته اند که عمدتا اطلاعات فنی و کاربردی لازم را برای تجهیزات به مشتریان ارائه نمی دهند.

مشاوران مجموعه در بخش تهیه تجهیزات آزمایشگاهی ، راهنمایی در انتخاب تجهیزات و پاسخ دهی به پرسش های شما مشتریان عزیز را وظیفه خود دانسته تا علاوه بر کسب رضایت شما گامی موثر برای ارتقا و بهره وری صنعت کشور بردارد.

برای کسب اطلاعات با کارشناسان فروش مجموعه  تماس حاصل فرمایید

فهرست