هود کانوپی

تماس با کارشناسان بخش فروش: 09106166803

هود سقفی (هود کانوپی)

هود سقفی (کانوپی) آزمایشگاهی جهت تهویه و خروج بخارات اسیدی، سمی و آلاینده های شیمیایی ناشی از آزمایشات و فعالیت های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

هود کانوپی نوعی هود بخاری است که در تحقیقات آزمایشگاهی ، ساخت ، آزمایش ، تهویه اگزوز و گردش مجدد هوا در تأسیسات استفاده می شود. کیفیت هوا در محیط های آزمایشگاهی تحت تأثیر موارد زیادی از جمله عوامل ایجاد کننده گازها و دودهای ناسالم یا آزار دهنده ، تجهیزات تولیدکننده گرما ، دما ، رطوبت و ذرات معلق هوا قرار می گیرد. هودهای کانوپی  در بهبود کیفیت هوا ، تأمین ایمنی کارکنان ، اثربخشی و اعتبار سنجی تحقیق ، مدیریت انرژی و بهره وری جریان کار کمک می کنند.

هود های کانوپی از لحاظ عملکرد شبیه هود های شیمی هستند.

هودهای کانوپی به طور معمول از فولاد یا استنلس استیل ساخته شده اند که برای پوشش دادن فضاهای بزرگ طراحی شده اند. این هود ها همان طور که آن ها را می نامند ، مانند دریچه هایی عمل می کنند که گازهای مزاحم یا مضر ایجاد شده توسط تجهیزات یا آزمایش های تحقیقاتی را از بین می برند.

از مهمترین و موثرترین اقدامات جهت رعایت اصول ایمنی و استانداردها استفاده از هود های آزمایشگاهی مورد تایید توسط سازمان ملی استاندارد می باشد. با توجه به محیط آزمایشگاه و فعالیت هایی که در آن محیط انجام می شود، هودهای آزمایشگاهی در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند.

 

هود سقفی

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

فهرست