ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال

تماس با کارشناسان بخش فروش: 09106166803

ترازوی آزمایشگاهی آنالیتیکال:

ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال، یک مدل از ترازوهای آزمایشگاهی می باشد که برای وزن کردن نمونه ها در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. ترازوهای آزمایشگاهی آنالیتیکال دارای وضوح و دقت بسیار بالایی می باشند و از این جهت بسیار معرف می باشند. با توجه به همین خاصیت ترازوهای آزمایشگاهی آنالیتیکال، گاها از آن برای شمارش ذرات نیز استفاده میکنند. ساختار ترازوهای آزمایشگاهی آنالیتیکال به گونه ای می باشد که همه ی این ترازوهای آزمایشگاهی دارای محفظه توزین می باشند که در هنگام وزن کردن ماده توسط ترازوهای آزمایشگاهی آنالیتیکال از حداقل خطای ممکن جلوگیری می شود.
اغلب آزمایشگاه‌های علوم طبیعی خصوصاً زیست‌شناسی و شیمی به یک ترازوی آنالیزور (آنالیتیکال) با دقت اندازه‌گیری بالا نیاز دارند. ترازوهای آنالیز تنها باید ازطرف پرسنل آموزش‌دیده به کار گرفته شوند و نیازمند کالیبراسیون و مراقبت دائمی هستند. به همین خاطر، این ترازوها معمولاً در اتاقی مجزا در آزمایشگاه نصب میشوند طوری که در مسیر رفت‌وآمد کاربران آزمایشگاه نباشد و در معرض ارتعاش‌ها، بخارات، سرریزهای شیمیایی، و دیگر اختلال‌ها قرار نگیرد. برخی ترازوهای آنالیزروی این قابلیت را دارند که به‌طور خودکار خودشان را در فواصل زمانی مشخص یا تحت شرایط به‌خصوص از نو کالیبره بکنند. برخی دیگر از این نوع ترازوها باید به‌طور دستی کالیبره شوند. این ترازو را نباید در معرض محیط‌های کثیف و خاک‌آلود گذاشت. ترازوی آنالیزور یک وسیله‌ی اندازه‌گیری با دقت بالا است که برای اندازه‌گیری وزن از 0.0001 گرم تا 320 گرم به کار میروند.

کاربردها

سیستم عملکردی این نوع از ترازو به طور کامل منطبق با انواع کارکردهای آزمایشگاهی صنعتی و آموزشی می باشد. این سری از ترازوها دارای مکانیزم کالیبراسیون داخلی و هم به صورت کالیبراسیون خارجی می باشند. ترازوهای آزمایشگاهی آنالیتیکال می توانند در آزمایشگاه ها تولید ، کنترل کیفیت و … استفاده شوند. لازم به ذکر است که ترازوهای آزمایشگاهی دارای کاربردهای دیگری مانند ساختن دستورالعمل ، شمارش قطعه ،درصد محاسبه و…. می باشند.

ترازو|آزمایشگاهی|آنالیتیکال

برچسب: ترازو آزمایشگاهی، ترازو آزمایشگاهی دیجیتال، ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال، ترازو آزمایشگاهی دو کفه ای، ترازو آزمایشگاهی یک کفه ای، ترازو آزمایشگاهی جیبی، ترازو رطوبت سنجی

فهرست